Večerník Praha, 19. 12. 2021, Praha-Břevnov/Veleslavín

  • 1. 1. – stránka s komentářem byla zrušena a včleněna do této stránky
  • 1. 1. – reflexy byly staženy a skrýš zlikvidována
  • 1. 1. – spuštěn web příštího ročníku. Tak snad v prosinci na viděnou.
  • 23. 12. – reflexy a skrýš budou v terénu k dispozici minimálně až do středy 29. prosince (včetně). Radši si to ale běžte oběhnout co nejdříve, ať zminimalizujete riziko, že na trati bude díky nějakému záškodníkovi/počasí apod. chybět nějaký reflex či třeba zmizí skrýš.
  • 20. 12. – poznámka ke skrýši: mapy jsou natvrdo přidělané k drátům a zakryté černým igelitem. K odebrání mapy je třeba mapu z těchto drátů opatrně odtrhnout (stejně jako loni). Po odtržení mapy, prosím, zbývající mapy zakryjte zpátky černým igelitem. Mapy by měly viset na háčcích ze zadní strany nejspodnější pravé reklamní plochy. Pokud tomu tak třeba nebude, dejte je, prosím, zpět, díky.
  • 20. 12. – díky moc všem za hojnou účast! Doufám, že jste se vrátili domů živí a zdraví, pěkně se proběhli a aspoň trochu si to užili.
  • 20. 12. – jak to bylo letos s mapou? Do mapy jsem až na jednu mini blbinku pro radost nešahal, jen jsem ji otočil tak, aby sever nebyl nahoře. Rozdělil jsem ji na čtverce a do nich umístil lodě. Start jsem chtěl mít původně někde uprostřed mapy, ale nenašel jsem tam nějaké vhodné místo pro skrýš. To, že je skrýš/start/cíl v jednom z rohů úplně na kraji, vypadá možná jako záměr, je to ale náhoda. Rozhodlo to, že jsem tam objevil místo pro skrýš. Naopak záměrem bylo to, že není nijak označen start/cíl. Efektivní oběhnutí kontrol mělo fungovat (teoreticky) tak, že závodník nejprve vyrazí někam do prostoru, aby našel nějaký reflex od kterého se odpíchne. Kód mu řekne o jakou loď se jedná a kterým směrem by loď mohla být zakotvena (v kterých čtvercích by se mohla vyskytovat). Dále bude postupovat metodou vyškrtávání polí do kterých nemusí (z pravidel mimo jiné ví, že lodě nesmí být těsně vedle sebe a že se mohou dotýkat rohy) a obíháním pouze těch, kde ví nebo tuší, že by měla být kontrola. To byla moje představa, natolik to fungovalo v praxi, netuším. Snad jste neobíhali tupě všechny čtverce … 🙂
  • 20. 12. – závodní mapa, pravidla, mapa ve skutečnosti (včetně lodí a kontrol)
  • 20. 12. – mapa je zveřejněna na Play-map. Budete-li mít chvilku, nahrajte/nakreslete tam, prosím, své postupy, díky.
  • 20. 12. – jedna fotka z přípravy závodu
  • 20. 12. – děkuju Geoportálu hl. m. Prahy za mapové podklady a Žaketu za tradičně skvělý tisk
  • 20. 12. – prosím, ty, kteří stále nezaplatili startovné dle rozpisu, aby to napravili, dík
  • 20. 12. – tak to je asi vše. Pokud nebude nic proti, tak bysme se opět mohli potkat za rok, tj. 18. 12. 2022. Mějte se dobře!
  • 17. 12. – byly zveřejněny pokyny. Užijte si to!
  • 16. 12. – trať je postavena, mapy vytištěny. Zbývá zřejmě jediná věc, sepsat a zveřejnit nějaké pokyny.
  • 16. 12. – prosím, všechny, kteří ještě nezaplatili startovné, aby to napravili, díky. Aktuální stav plateb je vidět v Orisu.
  • 16. 12. – termín přihlášek vypršel. Chcete-li se ještě přihlásit, napište mi, prosím, mailem, díky.
  • 14. 12. – do rozpisu byl doplněn prostor závodu (poběží se v Praze-Břevnově/Veleslavíně (na sídlišti Petřiny a možná ještě někde jinde)) a shromaždiště (žádné nebude)
  • 14. 12. – mrkněte na několik fotek z prostoru závodu
  • 14. 12. – přihlášky byly prodlouženy do středy 15. prosince
  • 13. 12. – platby jsou průběžně připisovány do Orisu
  • 10. 12. – byl zveřejněn rozpis a spuštěny přihlášky
  • 3. 12. – přípravy závodu se zatím, bohužel, trošku tradičně, téměř nikam neposunuly, nicméně vězte, že závod bude. Rozpis bude k dispozici někdy během příštího týdne, přihlášky budou spuštěny společně s rozpisem a budou ukončeny zřejmě 14. 12. Tak a teď se snaž, pořadateli :-), ať nejsi za slibotechnu …
  • 19. 11. – spuštěn web